världen är lite suddig nu för tiden!

ja suck!
Har försökt mig på att använda glasögon tidigare men utan resultat med tanke på att jag inte har gillat dem jag har valt:( och linser vill jag verkligen inte ha!

men nu ser jag riktigt suddig, hinner ju knappt se vad de står på vägskyltarna innan jag måste hinna blinka + att jag ska hinna svänga in vid rätt tillfälle också, kaos!
tur att jag kör samma vägar nästan varje dag, problemen kommer endast när jag ska ge mig ut på äventyr(ytill typ Göteborg eller Halmstad elelr så haha), och när jag kör i mörker då är det nästan som om jag somnar för ögonen orkar verkligen inte hålla sig uppe!

Något som är svårt det är just dem här synundersökningarna, får lite smått panik på att jag kke säger fel och kke ser fel när väl frågan kommer:
-Ser du bättre nu...... eller nu?

Ne nu ska jag surfa runt lite och se om man kan beställa tid över nätet och kolla om jag kan hitta några glasögon jag kan tänkas trivas med:)... vet iaf att jag vill ha ett par stora! det är iaf snyggt!

ciao*

Se vad andra har skrivit:

Vill du förgylla min dag;):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0