vart får folk sina pengar ifrån?!

ja jag visste de, budgivningen gick ju upp i skyarna! men varför inte det var ju en toppenfin lägenhet som jag VILLE ha!
skall kolla på en till idag, ett riktigt renoveringsobjekt iof men det hade också vart jätte kul! för då kan man verkligen börja om från början och göra precis som man vill med den!
Och på onsdag blir det "Brunnsan", den är rätt fräsch faktiskt!
Har bestämmt mig för att kika runt lite mer innan jag sliter mig i håret o gråter för att jag har fastnat så totalt för en enda lägenhet;)) hehe

På tal om detta så fick jag ju ett erbjudande på sörse häromdagen som jag var o kollade på igår.. HAHA
Trodde jag skulle få rapptuss när jag kom innanför dörren, först ska jag bara tala om att hon lät som ett levande lik när jag ringde henne o försökte bestämma en tid!

Jag o Valle plingar på efter en stund kommer en liten kvinna o öppnar dörren, min första tanke var bara "bohem/kattkvinna!", hon bodde där ensam med sin katt varav dem hade gjort i 15 år. Lägenheten såg ut som 1800frost!
I princip ingenting var utbytt sedan 80-talet(vilket på ett sätt är bra efetrsom man då kan få allt utbytt innan man flyttar in.), det var blommor överallt! möbler, böcker, kattleksaker, kuddar, plädar, kläder ja u name it! Fick iaf panik, kikade bara över planlösningen sen var det dags att gå.. Så där har jag ett allternativ också... Hmm vet verkligen inte hur jag vill göra längre, visst hade de vart skönt med en helt egen lägenhet men kan man få en nyrenoverad lägenhet på sörse så är det ju inte världens undergång! måste ju iaf ha någonstans att bo när Veronika väl kommer hem.

yeye skriver väll mer senare under dagen!
puss

Se vad andra har skrivit:
Postat av: Sandra

Lägenheten på Brunsan ser ju riktigt nice ut oxå babe!! Åh betydligt bättre för plånboken hehe

2009-02-10 @ 19:40:40

Vill du förgylla min dag;):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0