vatten

måste verkligen lära mig att dricka mkt vatten! har hört att de skall vara bättre än cocacola, jo jag vet det låter jätte dumt men det är faktiskt sant!;))

oj oj fick sånt ryck igår, älskling låg o sov. Baylies kutade runt som en annan tok och jag satt i soffan o kunde inte komma på någonting att göra! behövde köpa cigg.. men ni vet hur det är när man sitter i soffan under filten och känner sig helt varm åsåås kollar man ut och ser att de snöar.. hmm  nja det är nästan så man sitter o tuggar is om man tänker på det för länge haha
men efter många om och men så gick jag ut i hallen och tog på mig min tjockaste halsduk, min gosigaste mössa min hyffsat varma jacka åsså kommer jag till skorna! skulle ta på mig mina underbara pjux som jag köpte på Björn borg när jag jobbade där, ett par fodrade jätte mysiga pluffsiga kängor, men dem är borta!!
.. då slår det mig! jag har glömt mina skor på gymmet, jag har helt enkelt gått hem i mina träningssskor, ni ser ju det kan ju inte vara bra för någon att träna när man t.o.m glömmer sin skor?! hallå!

ne men iaf jag fick ta ett par andra(inte alls lika pluffsiga o mysiga) och vandra ner i kylan, och de va där jag fick rycket kylan högg mig i ryggen som en bad guy i en riktigt otäck film! jag kutade bort till hemma kväll och väl inne så var där ju så varmt o skönt så jag bestämmde mig för att plocka lite godis(som jag är värd), gick runt att kollade på filmerna men insåg snabbt att jag inte hade råd, skulle gå fram till disken och betala när jag ser den bästa kylen av dem alla! NEJ inte Ben & Jerry´s, det är möjligt att jag är den enda som inte gillar den glassen men så j*vla speciell är den faktiskt inte... nej nej jag gr fram imot colakylen(hade faktiskt inte druckit någon cola på hela dagen igår)... så betalat o färdig och dags att gå hem igen... håll aldrig i en iskall colaburk när det är r*vigt kallt ute + att jag hade ju inga vantar!!

men jag fick en riktigt gosig kväll till slut, poppade popcorn också så jag hade min egna lilla myskväll. Fasst till slut var jag tvungen att ropa på Valle(ca 15 ggr) så då kom han o myste också:)) bra kväll!

ne nu måste jag ta tag i mitt arbete! ska bara hämta lite cappucino först:p

puss puss

Se vad andra har skrivit:
Postat av: azzii

Ben & Jerrys glass är såååå god! Det är bara synd att en halv liter kostar 50 kronor. Bara priser säger ju hur god den är. Fast iofs, allt som är dyrt är inte gott. hehe..Det lät som en riktigt mysig kväll ju =)Och Grattis till lägenheten!!!=) Very niiice! Alltså, du måste sluta shoppa så mtt kvinna. Hur i helskotta har du pengar till det? Jag vill också ha pengar!! Ge MIG!!!! PUSSSSSSSS!

2009-02-19 @ 16:33:58
URL: http://azzii.blogg.se/

Vill du förgylla min dag;):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0