Vilken dag!

Igår hade jag en såndär bra dag som man bara har ibland:p

Började med att jag gick upp vid 11.30(sent jag vet men jag var trött som fan, och ledig hehe) gjorde iordning mig, sen åkte jag och Emelie ner till kust och åt lunch och drack lite vin(lyxkänsla), Elin var också med så vi kunde fira henne lite Grattis!! Efter lunchen så var det dags att bada mhh helt underbart, efter ett tag såg vi ut som två russin så då var det dags att gå upp och duscha och fixa oss lite för att senare dra vidare in till stan där jag fick köpt lite saker, MEN ska faktiskt lämna tillbaka en sak! Mötte upp Älsklingen o Pierre för att gå till Harry´s och äta sen efter det så drogs vid med i popquizen.. hehe vann inget (som vanligt) men hade iaf en riktigt trevlig dag:))

Idag kommer det bli kaos! fasst kul ändå:p
Just nu sitter jag ju på jobbet, vilket jag kommer göra fram till 16.00 idag*
Efter det:
- Lämna tillbaka det jag köpte igår;)
- Lämna in Golvproverna (kaos har inte bestämmt mig än)
- Köpa vin till vinlotteriet vi sakll ha på jobbet imorgon.
- Köpa kattmat
- Lämna in min träningsbricka(hatar att träna!)
- Hem duscha göra mig i ordning.
- Vara på nyfiket ca 18.00
- ca 19.00 vidare till C&B för lite Comedy Club! :))

Det blir en lika trevlig dag idag tror jag, nästan hehe iaf ikväll!
Tur att jag inte har hästen ida iaf!

puss ciao

Se vad andra har skrivit:
Postat av: Liene

sv: tycker okcås det:) fast det kan ju se lite annorlunda ut i verkligheten och när man har på sig dom.

2009-02-26 @ 09:16:55
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Ida

Inte konstigt att du inte har pengar kvar så som du är ute o äter ;)

2009-02-26 @ 10:12:15
Postat av: Sandy

Va mysigt du hade det då! Men måste nog hålla med föregående (Ida) inte konstigt att du inte har några pengar över..hehe. Fast du e ju inte ute o äter såå ofta..hmm undra vart de tar vägen!?? =)

Åh ikväll kommer det brännas mer money! ska bli nice!! Puss

2009-02-26 @ 14:14:17

Vill du förgylla min dag;):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0