25:e

ja tack!
är i stort behov av pengar just nu, januari är en riktigt kass månad om jag får utrycka mig så!
pengarna tog ju slut redan förra året hehe

jobbar till 4 idag som vanligt, sen bär det av till stallet, ska rida idag eftersom det är helt underbart väder ute. Hoppas bara inte att det är så halt så jag behöver brodda.
Efter stallet vet jag inte vad jag ska göra idag, hade velat göra om lite i lägenheten men hur bra går de när man inte kan köpa de här små finesserna som behövs för att piffa upp vardagen;)
Nya kuddar o filtar till soffan, gardiner, ljusstakar(även fasst jag har hur många som helst!), ny matta till sovrummet o köket, lampa till sovrummet... ja listan är lång.
Skall nog kika runt lite på nätet och göra en önskelista till mig själv.
lägger antagligen upp bilder senare på mina önskesaker*

Åh vill ha vill ha vill ha...

Har vart inne på inreda.com, där finns såååå mkt fint!
Fastnade speciellt för dessa underbara saker:)



Bilderna är tagna från inreda.com

Se vad andra har skrivit:

Vill du förgylla min dag;):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0