back on track...

2009...

- blivit besatt av en serie
Japp du läste rätt, jag är inte den som följer serier.. eller över huvud taget kollar mkt på TV, men! The Hills säger jag bara* jag älskar den serien har blivit helt fasst, har snart kollat alla avsnitten på webben så jag kan börja säsong 4 på lördag:))
Enda nackdelen är väll att man blir lite smått avundsjuk på livet dem lever! Storstaden, jobba på Vouge, åka till NY o Paris titt som tätt.. hmm jag tror att jag hade kunnat leva med det ja!'
Men å andra sidan vill jag inte lämna allt jag har här hemma:)

Just nu är de enda jag vill rikta in mig på att skaffa en ny lägenhet tills i April-Maj, en 3:a, hade vart helt underbart!
Inte för att jag inte tycker om lägenheten vi bor i nu, men jag vill göra så mkt! Och det känns jätte onödigt att göra det i denna efetrsom det inte är "våran" lägenhet.

Ja ja saker löser sig efterhand:)

Nu ska jag fokusera lite grann på jobbet + att det är min födelsedag idag! vet inte om jag skall skratta eller gråta men man får väll göra det bästa av situationen. Man lever ju trots allt bara en gång och jag kommer inte bli yngre med åren dess värre haha

I´ll be back;))
/E


Se vad andra har skrivit:

Vill du förgylla min dag;):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0