då får det bli Gossip girl!

och åter igen sitter man på jobbet efter en ledig onsdag, det va faktiskt skönt men hjärnan va ju helt inställd på att de va helg, kaos! Va ute en sväng i tisdags hade faktiskt riktigt trevligt, sen va de lunch på stan med några stycken och sedan raka vägen upp till stallet där det blev dressyr i paddocken. Det är inte bara Fille som har tappat lite kondition kan jag ju säga:/ Idag får det bli massa galopp i slingan!



Har för övrigt börjat ladda ner Gossip Girl avsnitt nu så de kanske är färdigt lagom till ikväll:)
Hoppas verkligen att ni har rätt nu tjejer hehe

Har ni någonsin känt lite ångest när ni slänger soperna? jag menar tänk om det är något som du råkat slänga i den påsen. Har aldrig påstått att jag är normal men varje gång jag släpper taget om påsen så får jag lite ångest... konstigt



Hade en riktigt mysig kväll med Ida igår, lagade mat, gjorde smoothie´s och kollade på topmodel.
Måste göras om och det behöver inte dröja 2 månader mellan varje gång vi ses kanske;) haha


Se vad andra har skrivit:

Vill du förgylla min dag;):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0