deppdag...

trött, sche, allmänt sur, irriterad, hungrig, fattig, röksugen....... jag kan fortsätta hur länge som helst, denna dagen är en rikitg deppdag! Förstår inte varför? måste ha vaknat på helt fel sida idag, det regnar ju inte, det är inte dimmigt och det blåser inte storm.. man kan ju nästan säga att det är fint väder ute.
men så händer det... min mobil ringer! när man väl fått upp lite hopp om livet eftersom himlen ser lite blå ut, ja då så ringer becka. Blev ju jätteglad givetvis, men varför kunde hon inte packat ner mig i väskan också? eller varför kan jag inte vinna massa pengar så jag kan åka ner och hälsa på min beckis.
Hade ju vart toppen om jag hade kunnat komma ner samtidigt som Natha skall möte upp henne, då hade jag kunnat semestra med bägge två!
 
man kan ju inte annat än att sakna det.....

oj vad jag spåna iväg... kommer givetvis inte ske men men får väll iaf hoppas innerligt på att det blir en resa med älsklingen i sommar. Vill ju ha något att se fram imot!

Slutar om 45 min, det ska bli skönt.

Ska hem och gosa med sjuklingen som ligger hemma i soffan och tycker jätte synd om sig själv.

Ha de bra alla!

bara 4 dagar kvar nu;))

  

Se vad andra har skrivit:

Vill du förgylla min dag;):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0