filmer o musik

Kollade på en riktigt bra film igår som Valon köpte på Shell för 25:- haha rena kapet!
Shooter heter den. Handlade om en föredetta "prickskyttare" som fick ett nytt uppdrag att planera hur han hade gjort för att döda presidenten. Men allting visar sig bli helt anorlunda!
Den får +++++ av mig:))

Musik va det ja, skulle ju börja lägga in veckans låt här och kanske tom dagens men jag förstår inte riktigt vad som har hänt i musikbranchen. Det kommer inte alls lika mkt bra låtar längre, inte i min smak iaf!

Denna är ju inte helt ny men det spelar ju ingen större roll för den är bra:)


Se vad andra har skrivit:
Postat av: azzii

har med sett den, sketa bra är den:-)

2009-01-26 @ 12:27:55

Vill du förgylla min dag;):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0