fotograf?

Ja tänk om man ändå kunde ha en vän som va fotograf, eller snarare riktigt grym på att ta bilder*
Vill så gärna modella lite:)) hade vart kul, massa ombyten och massa bilder:))


Slutar snart skall bara fakturera sen bär det av till stallet och ikväll ska jag fika med sötaste Sandy!

puss hej


Se vad andra har skrivit:
Postat av: Anonym

Du e för söt min vän! Gillar det kortet :) Ett bra kort från en kanon kväll!! Puss love

2009-01-19 @ 18:36:20
Postat av: Anonym

Du e väl för söt min vän! Gillar faktiskt det kortet,myspys :) Och det va ju en kanonkväll oxå!! Väntar på att du ska ringa nu!!! otålig

2009-01-19 @ 18:41:17
Postat av: Sandy

Du e väl för söt min vän! Gillar faktiskt det kortet,myspys :) Och det va ju en kanonkväll oxå!! Väntar på att du ska ringa nu!!! otålig

2009-01-19 @ 18:41:33

Vill du förgylla min dag;):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0