gå ner i vikt?

... NEJ! jag ska inte gå ner i vikt!

Jag börjar bara bli j*vligt trött på alla dessa mail jag får hela tiden om att man skall minska i vikt på 2 veckor, skriv in din längd o vikt samt din drömvikt bla bla bla

Det sjuka är att jag fyllde i detta:
Längd: 176cm
Vikt: 63kg
Önskad vikt: 66kg.. hmm inte riktigt va dem förväntar sig!

Som svar får jag--> Vi kan tyvär inte hjälpa dig med dina önskemål hoppas du klarar dig på egen hand!

HALLÅ!! vad är problemet? prova att googla gå upp i vikt någon gån, det har jag gjort. Men tro f*n att det ändå bara kommer upp länkar till hur man går ner i vikt!

Jag förstår att det finns kvinnor som vill ha hjälp med att gå ner i vikt men det finns även vi som vill gå upp i vikt och detta är minst lika svårt åt båda hållen!

jag blir så trött!!!

Se vad andra har skrivit:

Vill du förgylla min dag;):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0