inte bara en..

nej nej, utan två serier följer jag helhjärtat nu;)
eller om man kan kalla de två, den ena sitter ju nästan ihop med den andra hehe
Men iaf The Hills & The City, såå bra!
och jag är då tjejen som inte följer tv:serier:))

sitter på jobbet nu, jobbar in lunchen eftresom jag skall färga håret & klippa mig idag, spännande!
Har lite beslutsångest om färgen på håret men de löser sig väll, blir väll att Jeanette får välja as usually!

Becka har åkt iväg nu, bara 4,5 månad kvar till hon är hemma!
Natha kommer i början av Mars troligen.
Och Azra återser man förhoppningsvis till påsk, men kommer hon inte då så är det 6 månader tills man ser henne igen:(

Nått nytt?...
Ringde Vbg´s bostad idag & frågade varför dem hade spärrat mig från att söka lägenheter, vet vad jag har gjort för fel men ville ändå reda ut det, men tydligen så hade deras datasystem krånglat och tagit mina "nejsägningar" x2 så det löste sig och nu har jag satt upp mig på en lägenhet vid södra vägen, MED BALKONG! :) yey!


... just one pare! please*

     
 

Se vad andra har skrivit:

Vill du förgylla min dag;):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0