... jag har råkat beställa lite saker:/

ja jag tror närmare bestämmt att de har jag gjort, med tanke på att jag idag fick två st leveransbesked om att mina paket är påväg! ... fy på mig!

Skall till Ge-Kås idag med Sandy förhoppningsvis, med tanke på att min kära lilla häst är expert på att ta sönder täcken.
örjar bli något trött på detta men det är bara att bita i det sura äpplet och köpa de 3:e täcket för denna säsongen:))

Se vad andra har skrivit:
Postat av: caroline

hmm... hur kan man glömma att man shoppat lite på nätet ??? det är nog bara du som kan det..

Vad hände förresten med att laga täckena ??

Köp tråd och grejjer så tar vi en dag i stallet tillsammans och fixar det.. låter inte det som en plan ?? kramar !

2009-01-27 @ 08:56:12

Vill du förgylla min dag;):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0