jag ska börja sy igen!

Under gymnasietiden när man hade sömnad nästan varje dag så va man ju verkligen inne i det! Sydde ju tom min balklänning själv, och den blev jag väldigt nöjd med om jag själv får säga:)) eller?

  

Nu har jag massa ideér i huvudet som, med lite vilja, hade kunnat bli hur snygga som helst. För det första ska jag sy en "leopardpennkjol", men nu är det ju så att man bor i varberg och vi har inte största utbudet av tygaffärer här så innan jag ens har hittat de tyget jag vill ha så lär jag ha så många ideér att jag kommer vara helt frustrerad. Men jag tänker ge det ett försök ändå;)

Måste dock laga symaskinen också haha

Nu så ska jag gå och värma upp lite gulaschsoppa till mig och älsklingen sen är det bara massa mys framför tv:n ikväll som gäller.

Ska för övrigt jobba fredagar nu i forts. och vara ledig onsdagar + att jag ska börja jobba då o då på Superbowl nu. Första passet blir på lördag 17.00 - 00.30 yey!

Puss

Se vad andra har skrivit:
Postat av: Jennie

Verkligen jättefin klänning!!!

Jag har oxå massa ideér på olika kläder som jag vill ha men som inte finns i affärer =) Vet exakt hur dom ska se ut och vilket material men jag kan ju fan inte sy.. hehe kanske får bli mitt nya mission när jag är arbetslös och har tid över...

2009-01-23 @ 10:37:19
URL: http://jenniesbollplank.blogg.se/
Postat av: Sandy

Klänningen e jätte fin gumman! Tycker absolut att du ska börja sy igen =) puss

2009-01-24 @ 01:21:51

Vill du förgylla min dag;):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0