måndag morgon!

supermys!
Torsdagen blev riktigt trevlig, tog mig ut senare på kvällen och mötte upp Emelie o Mia, satt på fiket as usually;) sen gick vi vidare till Cheers and Beers. Träffade en gammal vän som jag pratade en hel del med och det visade sig att hon tydligen skulle åka jorden runt nu under 6 månader. Ovanligt att alla åker tycker jag :))
Kvällen avslutades på fiket på morgonkvisten sen var det bara att traska hemmåt.
Fredagen, ledig som vanligt, började med tvättid när jag vaknade så det va bara att ta tag i högen som bara blir större o större. Är det något jag inte behöver just nu, men vill ha, så är det just kläder.
Va i stallet i sin vanliga ordning, sen var det dags att göra iordning sig inför kvällen. Hade en "FB-afton" med mina kära syster o brorsans fru;) haha riktigt kul! Lagade mat och satt vid datan heela kvällen lång, kikade lite på let´s dance också men det är ingen höjdare i år.
Lördagen blev väldigt lugn, först storstädning sen kom Valle´s vänner på besök. Efter att dem hade gått kom Susselation på en kopp kaffe o lite skitsnack och när hon gick hem var de chips cola o tvtittande med älsklingen:)
Söndagen va bara en lugn skön söndag med lite nödvändig shopping, så som diskborstar, fryspåsar, sköljmedel och godis:p sen va de middag hemma på läjet på kvällen*

Ja det va en liten helguppdatering.... kanske inte så intressant läsning men men

hoppas mina skor kommer snart;)


2009 nyårslöften:
det går väll sådär med rökningen för tillfället, undrar om man någon gång kommer sluta med skiten! röker ungefär 1-2 cigg om dagen nu så det är ju mkt bättre än innan! men det va ju sluta jag skulle göra*

uppdatering av bloggen. Tycker faktiskt att jag har lyckats ganska bra:) det enda är väll att jag ska försöka skriva lite hemmifrån också under fre, lör o sön + att de ska läggas ut mer bilder. annars är jag nöjd!


Se vad andra har skrivit:

Vill du förgylla min dag;):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0