mina skor har kommit!:))

beställde ju skor för ett tag sedan.
Ett par gammeldags rosa, helt underbart snygga!, men givetvis så var det inte riktigt som dem var i katalogen så dem fick åka tillbaka tyvär:(
men dem andra var helt gudomliga! älskar dem. Supersköna o supersnygga på samma gång.

  

Se vad andra har skrivit:
Postat av: Jennie

Jag har bara vikariat och det går ut sista februari. Dom kan inte förlänga det "i dessa tider" heller men jag tycker det ska bli rätt skönt att vara hemma lite =) kram

2009-01-23 @ 14:41:08
URL: http://jenniesbollplank.blogg.se/
Postat av: rebecca

Hej !

var det du som ville ha hjälp med bloggdesign utav mig ? :)



kika in på min blogg och svara på min fråga om vem som är din favisskådis :)

min är jennifer love hewitt :) vem är din ?



ha det bäst !

kramkram

2009-01-24 @ 23:10:53
URL: http://michaelsrebecca.blogg.se/

Vill du förgylla min dag;):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0