Nombre cinq

5 saker i min frys/kyl:
Massa grönsaker, yoghurt, mjölk, wokgrönsaker och korv.

5 saker i min garderob:

Jeans, skor, toppar, solglasögon, skjortor..... ska jag fortsätta;)

5 saker i min väska:
Handkräm, läppsyl, iPod, nycklar och plånbok.
5 saker i badrumsskåpet:

Sminkborttagning, krämer, topps, smink och pincett.

5 saker i min bil:

haha 5? cd skivor, tändare, sparbössa, solglasögon telefonladdare.




Tror jag hittade nästa hitlåt nu alltså:))
Åh det rycker i hela kroppen, nästan så att jag skulle vilja ställa mig på skrivbordet och dansa som aldrig förr, ja ni vet så som bara jag kan! haha risken finns ju dock att skrivbordet är lite för litet!




Se vad andra har skrivit:

Vill du förgylla min dag;):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0