oj oj oj

Var inne på frafft´s hemsida precis och räknade ut foderstatet för min älskade häst, och det visade sig att han får alldeles för lite hö:( stackare!
Nu har jag gjort i ordning en ordentlig foderstat, hoppas bara att han äter upp allt nu med.
Han sakll tydligen ha minst 8 kg HÖ om dagen så nu får han de:))


 



Nu har jag bestämmt mig för att börja läsa lika duktig som jag gjorde för ett tag sedan, första boken läste jag ut på ca 3 dagar(duktigt för mig) så nu tänkte jag ge mig på 2:an sen blir det 3:an!
Älskar Sophie Kinsellas sätt att skriva böcker på!
Har en till jag måste läsa sen när jag är färdig med dem första 3:))

1:an    2:an   3:an

övrigt:

Se vad andra har skrivit:

Vill du förgylla min dag;):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0