ooops!

haha läste min mail i morse, varav jag hade fått ett mail om att min bil har vart avställd sedan i november förra årat:/ kaos! har aldrig missat en enda besiktning, jag kan nästan svära på att jag inte fått någon tid. Men i vilket fall borde jag ju kollat upp det själv, för det är ju sånt man går och tänker på varje dag eller hur!?
Nu är den iaf inne på service och imorgon skall den besiktigas den lilla skithögen..

för övrigt så vet jag att man kan åka 4 vuxna människor i min bil nu;) haha tro det eller ej, men det fick jag bevis på i helgen:)) ni som har sett min bil, eller rättare sagt mitt baksäte förstår kanske varför jag är förvånad!




Se vad andra har skrivit:
Postat av: caroline

Hahaha.. det var väl vansinnigt roligt att din bil vart avställd så länge :)

Tur att du inte blivit stannat av farbor polisen :)

kram kram

2009-01-26 @ 15:57:27
Postat av: Ida

Hur lyckades ni med det? Att ha bilen avställd i ett halv år?! Och med det konststycket att få plats med fyra vxna i din bil? Herre!

2009-01-27 @ 14:45:31

Vill du förgylla min dag;):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0