redhead, blondin eller brunett??

ja säg något jag inte har provat;)
jag kommer ju för alltid va den rödhåriga men jag trivs i guldblont! och jag är supersnygg i brunt haha
ne skämt o sido färgade håret igår, blev hur nöjd som helst känns som om mina ögon träder fram så mkt mer när jag är mörkare i håret* fick lite sminktips igår också kände mig som en riktig diva när jag satt med fägen i håret, en som sminkade mig och espresson i handen! mmm suuper:) Kan rekomendera hårporten i Varberg, helt underbar personal och helt sjukt bra service:)

 Har ju dock blött hår här men man ser ju på ett ungefär*

Se vad andra har skrivit:
Postat av: Jennie

Lika snygg som alltid! Du passar verkligen i allt tänk om man hade haft sån tur. Kramar

2009-01-14 @ 08:29:57
URL: http://jenniesbollplank.blogg.se/
Postat av: caroline

Det var verkligen snyggt... det syns mycket tydligare att du har brunt i dina ögon när du blir mörkare i håret...

kramar

2009-01-14 @ 09:39:12

Vill du förgylla min dag;):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0