så mycket fint!

varför ska det vara så att man hittar så mycket fint när man inte har pengarna till att shoppa allt det man vill ha?
bara en enkel fråga sådär;)
Kika in på dessa sidorna om ni känner för att spendera lite.

cocoo.se
4everyoung.se
Melba.se



Hmm inte bra! Har hittat supersnygga och billiga skor på Halens.se
nästan likadana, två olika färger och lite skillnad på klackhöjden bara.
Tveksamt om jag kommer använda dem ljusrosa eftersom jag då kommer bli 186 cm lång:/ men men jag vill ha dem iaf.... nu känner jag mig lycklig*

         

Klicka på bilden för direktlänk om du vill beställa någon utav dessa skönheter;)

Bilderna är hämtade på Halens hemsida:)

Se vad andra har skrivit:
Postat av: h*

- haha det är alltid så /;

2009-01-14 @ 08:57:41
URL: http://merei.blogg.se/

Vill du förgylla min dag;):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0