random...

Kommer det någon gång bli så att man har råd att resa igen! har börjat fundera lite på detta.
Och ska man börja spara så kommer jag ju inte kunna åka någonstans förrän 2025... visst finns det restresor för en billig peng, men när man väl är utomlands så vill man ju kunna leva som en drottning. Köpa vad man vill o äta vad man vill bl.a. drömmen hade ju faktiskt vart att göra som Carro och bara åka ner och backapacka tillsammans med min Becka, och se om Asien är så underbart som alla påstår!
Jag är mkt tveksam men säger inget mer förrän jag har kollat läget(när det nu sker)... pengar växer inte på träd*

Planerna för att bila ner till Kroatien i sommar känns också pasé, men antagligen är jag bara jävligt anti just nu. Jag måste bara lära mig att livet när man bodde hemma är inte som att bo hemmifrån.
Nepp livet i lyx med pengar som räckte en hel månad, t.o.om så man kunde spara! Kunde ju rest var 3:e månad förut, men nu är det inte så måste bara försöka komma in i den banan med tänkande.
Men det är så svårt! älskar att resa, älskar värme o sol o bad, och annorlunda mat!


...nu har jag pratat/skrivit av mig lite iaf


saknar er, kom hem nu!



Föressten någon som har tips på en bra Suschiresturang i Gbg??

Se vad andra har skrivit:
Postat av: caroline

det är bara att låna ihop pengar och följa med... det hade varit en vansinnigt rolig övveraskning för min kära syster..:)

en bra sushi restaurang i göteborg.. våran säljare brukar äta på en som heter supersushi och ligger mellan kompassen och nordstan...kramar

2009-01-21 @ 14:33:42
Postat av: caroline

fick nu reda på att det inte är ngn mysig restaurang utan bara take away men de har väldigt god och billig sushi.. :)

2009-01-21 @ 14:36:19
Postat av: SV: Rebecca

Hej Emma !

Jag gör jättegärna din bloggdesign. Klicka dig in på min länk i mina kategorier och skicka mig ett mail så kan jag göra den när jag har tid, för tillfället är det lite kö men det fixar sig så fort jag får tid !

tack så mycket för de fina orden !

kramkram och ha det bar så hörs vi på mailen !

2009-01-21 @ 15:27:46
URL: http://michaelsrebecca.blogg.se/
Postat av: Jennie

Jag vill oxå resa!!! Men det är ju det där med pengar... Nu när jag blir arbetslös hade det varit perfekt att åka iväg en sväng innan sommaren men pengarna ramlar inte in över en när man är arbetslös =(

2009-01-22 @ 11:44:02
URL: http://jenniesbollplank.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jaaaa vilken underbar tanke, fast då får du packa ner mig oxå...klarar mig inte utan deej med!! Kaos tanke!! hehe

2009-01-24 @ 01:29:55

Vill du förgylla min dag;):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0