veckans låt*... eller dagens?

Tänkte göra ett försök här med att lägga upp veckans låt, det vill säga min syn på veckans låt.
Kanske är så att alla inte tycker om riktigt samma musik som jag, men bite me!
Det bästa som finns är en bra beat och någonting man kan dansa till eller bara en sån där bra bil låt.
Detta är en jätte bra bil låt, lugn, skön, och grymt bra!




Kanske t.o.m blir så att jag lägger upp dagens låt;)

Se vad andra har skrivit:
Postat av: Perfektion by Emma

Jag gjorde slitningarna själv ja.. jeansen har från början en sliten tvätt men inga hål. tog bara en av köksknivarna och skar lite. sen så får man ju rugga de lite för att få fram snygga slitningar med.

2009-01-21 @ 13:06:04
URL: http://perfektion.blogg.se/

Vill du förgylla min dag;):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0