090706

oj oj här är veklrigen dålig uppdatering på denna bloggen märker jag, men å andra sidan så är det inte speciellt många bloggar som har varit så roliga att läsa nu när man har haft fint väder hehe

händer inte speciellt mycket har haft semester, är inne på min andra vecka nu. Var ändå inne och jobbade lite idag men det är sånt man får leva med som sagt!

Skulle vilja ändra min desig helt och hållet men har verkligen ingen fantasi just nu..

Min älskling kommer hem på onsdag också, ätnligen!!!! Han kommer aldrig mer få åka någon stans!! hehe max 1 vecka i så fall, känns som om alla åker någonstans utom jag, suck!

men den dagen kommer väll*

puss på er och hoppas ni får en fortsatt trvlig måndag!

Se vad andra har skrivit:

Vill du förgylla min dag;):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0