090719

jaha vad ska man säga om denna dagen då?
Åkte till stallet vid 11 för att ge Fillefjonk mat, åkte hem och gick o la mig igen för jag va sjukt trött!
Vid 3 så är det någon som hystersikt plingar på dörren så Valle går upp för att öppna, och där står min kära vän Az lika glad som alltid... så det vara bara att sätta på kaffet o sätta sig på balkongen o röka haha;)

Har vart på Läjet o grillat och sen var jag uppe o gick med Fille, nu är jag äntligen hemma Valle har fått tilbaka sitt tvspel så han kommer väll sitta uppe hela natten antar jag.

Tänkte lägga upp lite bilder sen i fredags men det var inte många som blev bra, här kommer i alla fall några:)

 
 
 
 
 

Tack mina vänner för en underbar kväll!*

Se vad andra har skrivit:

Vill du förgylla min dag;):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0