back @ work!

Har haft några mycket trevliga dagar i Skara med goda vänner, haha trodde aldrig jag skulle tälta ärligt talat men jag känner mig rätt nöjd faktiskt!
Skara sommarland hade varit skitkul om man var mellan 5-15 tror jag men va fan, kul hade vi!
Men det var såå sjönt att komma hem till sin säng och sova med älsklingen igen vill jag lova!

Nu sitter jag på jobbet, lagom halvsleten, hade gärna legat kvar i sängen idag. Ska på en liten shoppingrunda med Azra efter jobbet får hoppas jag hittar något med rikigt bra pris för denna månaden skall det inte slösas! Ska inte äta ute en massa och inte köpa massa onödiga saker, hoppas att jag har lite självdiciplin denna gången!

önska mig Lycka till;)

Se vad andra har skrivit:

Vill du förgylla min dag;):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0