bonjour!

jo vars då sitter man här vid datan igen och ett glas Pepsi mmh gott! önskar att det vore cola men man tager vad man haver:))
Kom precis hem från stranden & stallet, har varit ute och gått med min poppo och älsklingen höll mig sällskap, han klarade dock inte riktigt hänga med i tempot men det gick helt ok ändå! Får bli lite mer powerwalk imorgon*

Nu ska jag snart hoppa in i duchen sen laga lite mat, efter ikväll blir det nog lite vin nere vid havet... vill helst inte vara i stan nämligen för det är raggarnas helg denna helgen!
Ni kan inte förstå hur många det finns, det kryllar av dem ungefär som fiskmåsar;) haha ett litet internskämt förlåt!

Ha en underbar kväll allihopa det ska i alla fall jag ha.. tror jag! puss hej

Se vad andra har skrivit:
Postat av: Sara Larsson

Dessa jävla fiskmåsar... Vita, ä'ckliga o truten går i ett.... Flyg hem!! =)



hahha

2009-07-19 @ 13:35:09
URL: http://zzarazz.blogg.se/

Vill du förgylla min dag;):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0