etc...

ja som sagt hade jag o Az en liten mysdag i fredags, tog en fika, försökte shoppa eftersom vi var grymt sugna på det + att vi båda två hade fått våra löner. MEN tror ni att vi hittade något!? nej inte direkt men så är det alltid när man verkligen VILL shoppa:/ jeje fick med mig lite saker hem i alla fall!


Örhängen på Ur&Pen för endast 20:- st!! sikka fynd va?:))


Rakskum till både mig & Valle(knappast något han skulle förmå sig att köpa själv, alltså slutade han raka sig helt plötsligt! men nu så...) + sminkborttagning från Lumene samt nattkräm:)



Hittade en super fin bikiniöverdel på Kapphal också + lite spännen:)
Så lite grann fick jag tag på*

Se vad andra har skrivit:

Vill du förgylla min dag;):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0