ingen rubrik

ok ja jag glömde kameran igen! som sagt senil som satan!
ska försöka komma ihåg att ta med ett minne så jag kan få över dem på datan ikväll:))

Har inte så mycket att skriva faktiskt, firade Valle igår han blev mycket glad för sina presenter o gud vilken grymt god mat jag lagade! alla åt så de sprutade ut genom öronen haha
Kycklingfilé m. ris o ädelostsås! det ni* ;))

Slutar 15 idag vet inte vad som händer, inget planerat(ja ni läste rätt!)... det kommer tro mig.

Hörs sen ciao!

ps. nu ska jag betala våran resa sen är allt klappat o klart :D!!!

Se vad andra har skrivit:
Postat av: -ELINA-

Nej, jag har faktiskt inte gjort det men är väldigt sugen eftersom att det är ganska billigt där:P

kram<33

2009-07-28 @ 13:37:33
URL: http://fashionstop.blogg.se/
Postat av: MenJagVetInte - Lite snyggare, lite bättre.

Åh okeej :D Jag älskar Rom lite mer än Paris, men lätt att paris ligger tvåa! haha :D

2009-07-28 @ 13:55:57
URL: http://menjagvetinte.blogg.se/

Vill du förgylla min dag;):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0