L.A. Candy

Kan verkligen inte bestämma mig, boken är ju på engelska.
Jag läser inte ens ut svenska böcker haha
Men tror jag ska ge denna ett försök ändå, någon som har börjat läsa den som kan resensera lite?:)



Se vad andra har skrivit:
Postat av: Lillan

jovisst. vinner jag någon gång i bland nått litet. men mer en rolig hobby att samla ihop alla nätets bloggtävlingar. och sedan går vänner och övriga in och tävlar på de som faller dem i smaken..:) tyvärr jobbar jag för mycket för att hinna uppdatera tillräckligt mycket nu.

2009-07-21 @ 15:17:23
URL: http://tavlingstipsarna.blogg.se/
Postat av: Ida

Vänta du tills den kommer på svenska ;)

2009-07-21 @ 16:38:02
Postat av: Lena

hehe jaså :) nej han springer ute som han vill :)



den boken skulle jag också vilja ha! men vet inte om jag skulle palla läsa den på engelska fakstiskt :)

2009-07-22 @ 14:23:33
URL: http://awesomedude.blogg.se/

Vill du förgylla min dag;):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0