loppisrunda med Carro:)

jo men visst, har varit och "loppat" sen kl 16 idag riktigt mysigt faktiskt men det är ju hur mycket som helst att titta på.
Hittade lite småsaker i alla fall, glasunderlägg, liten mjölkkanna och ett cdställ hehe
blir nog mer nästa gång nu var jag ju nybörjare! Hitta ett så himla fint nattugsbord men orkade ju inte bära runt på det!
Visade sig givetvis när jag kom tillbaka att det var borta! man skulle ju givetvis säga till dem på loppisen att man ville ha det så satte dem en lite fin lapp på som där stog "SÅLD" med stora röda bokstäver... jaja man lär sig något nytt varje dag:)

Nu måste jag få lite mat i magen sen ska jag till stallet & gå ut o gå med min lille häst, tur har jag så att Carro följer med idag, lite tråkigt att gå ensam:/

Ha en trevlig torsdag allihopa!! puss puss

Se vad andra har skrivit:
Postat av: Ida

Säg till om du vill ha sällskap någon dag :)

2009-07-15 @ 22:20:54

Vill du förgylla min dag;):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0