nedstämd o lite bilder....

ne jag vet inte vad jag ska skriva... känner mig lite nere o fundersam just nu vet varken ut eller in... men ni ska få se lite bilder på mitt senaste photoshoot i alla fall*









puss o god natt*

Se vad andra har skrivit:
Postat av: Sandy

Jätte fina kort gumman*

Men inge bra att du e nere :( har du semester nu eller struntade du i det? Vi måste juh ses! Puss

2009-07-30 @ 09:28:33
Postat av: isabelle

Hej!! Gud va fina bilder!! Vem tar korten?? hoppas du har det bra!! KRAM!

2009-07-30 @ 18:26:55
URL: http://portugalisa.blogg.se/
Postat av: Ida

Så fina bilder! Jag tänkte att vi kunde luncha på onsda eller träffa någon kväll o laga mat, Becka med kanske? När passar dig, jag jobbar tis kväll. Puss

2009-07-30 @ 18:32:31

Vill du förgylla min dag;):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0