random bullshit!

Goder Morgon allihopa!
Kan Ni gissa vad?
Jo SOLEN SKINER OCH DET ÄR STRANDVÄDER!!!!!!!!!! men jag sitter på jobbet och de kommande dagar ska regnet ösa ner!
Vissa gånger vill jag bara lägga mig ner och dö! Kanske ska klaga på att jag är sjukt förkyld(vilket jag faktiskt är..) men brukar inte klaga på det bara... haha då hade jag jobbat fruktansvärt sällan.
Är typ förkyld alltid*

Nehe vill ha cigg och cola nu, helst på stranden.
Någon av mina vänner kommer säkert messa mig och berätta att dem ligger på stranden för dem är så godhjärtade..

haha en kul sak...

Fick ett mess igår..(ALLA mina vänner vet att jag jobbar på dagarna nu..)

Becka: Va gör du?
Jag: Vad tror du!?
Becka: Spelar schack och dricker champagne?
Jag: Helt rätt! 10 p till dig! Skjut mig va gör du?

Senare på dagen när vi träffas för lite minigolv..

Becka: Vann du?
Jag: Ha?
Becka: ja, i schacken?

haha dödsroligt! not* ;)


Jag o Becks

Se vad andra har skrivit:

Vill du förgylla min dag;):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0