sjukt snygga!

Åh jag hade beställ dem med en gång om jag bara hade varit kortare så jag hade sluppit se ut som en jätte när jag tar på mig snygga heels! Hatar det men lever med det*

Varför kan dem inte göra snygga skor med lagom klack så som 6-8 cm :)

Titta & njut! Alla bilder är hittade inne på Vivistyle*










Se vad andra har skrivit:
Postat av: julia

tack detsamma! :)

men det är faktiskt inte svårt? :) jag tog bara en bild, och la in den. fast la till en kod med så att den fastnade (alltså inte åkte upp när man bläddrar neråt) bara och hitta en bild :) om du vill kan jag skicka koden! kram

2009-07-15 @ 15:03:53
URL: http://juliajoutsen.blogg.se/

Vill du förgylla min dag;):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0