sweet!

Tja då!
Sitter på jobbet(ovanligt;)).. slutar kl 11 idag för jag o älskling ska åka till Grebbestad o hälsa på brorsan o ghans familj som campar*
Han ringde mig dock igår o sa att de blåste så att förtältet höll på att vika sig men vi får hoppas att vi kan ta med lite fint väder på vägen någonstans! För härifrån kan jag inte ta med något*
Vilken sommar! Tror att hösten är här :(

Å andra sidan spelar det ingen roll för jag ska till Bulgarien i september så då får jag min lilla kick!:))

nehe kanske ska jobba lite innan jag ska gå hehe

ciao!


En sommarnatt*
Blir det några fler?

En fråga:
Vart bor Ni? & Vad har Ni för väder där?

Se vad andra har skrivit:
Postat av: ;My

svar; tack för kommentaren :)

hoppas allt är bra med dig idag?

2009-07-31 @ 10:34:01
URL: http://myafsolhem.blogg.se/
Postat av: Sabine - Ab imo pectore

usch jag vill inte ha höst!!

2009-07-31 @ 10:35:12
URL: http://enibas.blogg.se/

Vill du förgylla min dag;):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0