torsdag

God Morgon!

Då har man varit vaken sen 08.00, känner mig ganska sleten, förstår inte vad problemet är men jag antar att det är vädret.
Har varit konstant förkyld i ca 2 månader + trött varenda dag! Och hur kul är de?
Hur mår ni då? har du sol hos dig kanske?

Jag hoppas faktiskt på strandväder idag så jag (kanske) kan smita från jobbet lite tidigare;p

nu ska jag dricka upp mitt kaffe sen ska jag upp till stallet en snabbis och ge Fille mat och släppa ut honom*
puss puss

Se vad andra har skrivit:
Postat av: Julia

Är också ofta förkyld, inte alls roligt!

Verkligen fin blogg du har :)

Svar på inlägget i min blogg:

Ja, jag har haft turen att haft en ponny som älskat vatten, haha!

Hoppas verkligen att min nya är lika förtjust i det med .

2009-07-16 @ 12:39:01
URL: http://justmejulia.blogg.se/

Vill du förgylla min dag;):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0