5 juni, 10 grader, gråa moln och student!...

ja visst älskar vi detta avlånga land :))

Hej alla friska, pigga människor! Ville bara meddela att jag är förkyld igen, var frisk i ungefär 1 dag!
Tycker också synd om(ja jag tycker synd om mig själv) alla studenter som skall springa ut idag, många kommer antagligen ligga förkylda imorgon eftersom man inte alltid tänker när man ska klä på sig den 5 juni i 10 grader!!! skitland vet ju med mig att dem antagligen inte kommer känna någon kyla om ungefär 1 timma, för det gjorde inte jag;)

Sitter o dricker lite kaffe, som för övrigt smakar skit, försöker bli piggare men icke!
Jaha jobbar till 14.oo idag men hoppas på att få gå kl 13.oo för vet ni vad? jag har hur mycket som helst att göra :D
Slutar jag 14.oo är det kaos!
Ska nämligen in till stan fixa presenten till Faton, den skall bara slås in o betalas men ändå, sen hem duscha.. slita ut hela min garderob för jag vet inte vad jag skall ha på mig i detta underbara svenska sommarväder! sen vara nere i fbg innan kl 15.oo för då springer han ut! ne ni inser också att jag inte kommer hinna detta på 1 timma va? med tanke på att det kommer ta 20 min att köra till fbg + ca 20 min att gå till själva utspringet för jag får ju garanterat parkera vid sloa! pust o stön* Ibland önskar jag att jag tog ledig på rätt dagar, som Valle, han tog ledigt idag för han kände att de skulle bli stressigt annars....

Jag klarar allt! så är det bara, utan det mottot vette fan vad jag hade gjort haha

PUSS E





Se vad andra har skrivit:
Postat av: carro

Detta låter som en vanlig dag i emmas liv...

Jag blir stressad av att bara läsa allt du ska göra...

2009-06-05 @ 09:43:34
Postat av: Hannah

Åh fan vilken underbar dag det va : ) Vi hade iallafall fint väder :) puss

2009-06-05 @ 12:35:41
URL: http://www.hannahnilsson.com

Vill du förgylla min dag;):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0