allt o inget...

var ledig igår, den lediga dagen bestod av ett besök på slöinge djursjukhus med min älskade häst.. inga roliga besked men han får i alla fall leva kvar, förhoppningsvis om allt går bra och han håller sig lika stark som han alltid har varit så kanske jag får rida igen om 6 månader, det vill säga den 2 december*





Avskedfesten för Natha var jätte trevlig, dock kom ju sekuritas men ingen skada skedd! trodde jag... har fått ett mail om att jag ska ringa upp någon gubbe och prata om händelsen, suck! nåja här är i alla fall lite kort från kvällen.
puss hej

update. lägger upp korten i em.

Se vad andra har skrivit:
Postat av: Ida

Tråkigt. Pratat med honom än?? Vad sa han?

2009-06-18 @ 11:31:38
Postat av: carro

Gudars va fint kortet e där inte jag syns...- han e snygg på det andra med men det första är jätte fint....

fick ditt konto nummer.. så jag sätter in pengarna kommer väl efter helgen... he en go´helg... kramar

2009-06-18 @ 12:07:56

Vill du förgylla min dag;):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0