åter i varberg...

tillbaka till stressen!

Kom hem från Stocholm i går vid 23-tiden, rygen värkte, röven var bortdomnad och Emma hade överskottsenergi. Har haft två riktigt trevliga dagar med massa shopping och massa fika:)
Kom fram vid 13.30 i tisdags packade in våra grejer på hotellet sen var det raka vägen till Gamla stan, så himla mysigt har ju aldrig varit där innan, massa fik o massa små söta affärer. Tog lite kort på vakterna utanför slottet också, kul att retas med dem lite ju.
Efter shoppingen så gick vi till hotellet igen för att göra i ordning oss för kvällen, gick och åt på en superbra resturang! Sjukt god mat. Det blev en tidig kväll eftersom Ida skulle göra fysprovet dagen efter. Vi hann med en sväng runt "plattan" på onsdagen innan vi drog vidare till upplands väsby för att lämna Ida, sen drog jag, valle o erik vidare till Väsby-centrum o shoppade lite mer o fikade ännu mer*
Korten slänger jag nog upp i morgon!

Och som sagt att återvända till Varberg är likamed stress!!!
Jobbar till 15.30!
Innan ca 17.30 skall jag hinna med att köpa två studentpresenter(Ge mig tips!), tvätta min bil samt städa den innuti, hämta mammas bil och sätta på massa ballonger som tydligen jag fick äran att blåsa upp! tror ej jag kommer hinna men det är faktiskt inte riktigt mitt problem... ska upp till stallet o kolla till Fille, kanske tom ringa vet. kaos! hem göra mig själv i ordning och förhoppningsvis inte få en hjärtinfarkt på vägen!!
---> Take me back to Stockholmo!!!


hej då

Se vad andra har skrivit:
Postat av: Ida

Tack för dagarna i Stockholm! <3

2009-06-11 @ 10:40:05
Postat av: ada

fin blog :) allt bra?

2009-06-11 @ 13:45:42
URL: http://adada.blogg.se/

Vill du förgylla min dag;):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0