fel fel fel fel fel...

haha gick runt igår och sa att det skall regna i två veckor eftersom jag hade sett det på vädret, men tamejtusan kolla in detta! det blir kanske sol på midsommarafton, vågar man hoppas??

... ser ni så mycket sol!





Var ju på student igår i alla fall, kaos!
Spöregn, galna studenter, bensinen tar slut(nästan), ballongerna sprack, MEN jag fick hem studenten haha tog lite tid dock men det spelar ju ingen roll! Massa god smörgåstårta och jordgubbstårta sen insåg jag att klockan hade sprungit iväg så jag hann inte med min andra student så hennes får jag gratta idag:)
... nostalgi, jag vill också! igen! gå upp för tidigt och göra i ordning sig, träffa hela klassen i en solfylld trädgård för att äta fralla o dricka champagne, åka vidare för fotografering o finmiddag, få betygen och släppa i väg ballongerna(kommer inte riktigt ihåg ordningen hehe), kramas med familj o vänner, åka på ett flak och bli ännu mer rund om fötterna än vad man redan var, nercabbat hem till släkten, god mat, dryck o presenter som man knappt kommer ihåg att man fick, och den helt fantastiska kvällen med vännerna igen!! TA MIG TILLBAKA!

... tillbaka från drömmarna, sitter trots allt på jobbet och blickar ut över regnet, tack för mig hej*
bilder kommer senare....

Se vad andra har skrivit:

Vill du förgylla min dag;):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0