foto

som sagt så ska jag börja fota igen tänkte jag, det är ju hur kul som helst man ska bara få tummen ur r**** och göra det också.
Sen har jag kommit på att jag vill gå på loppisar, tänk er va mycket fint man kan hitta! Har ni varit på loppis någon gång?

Mitt mission blir alltså loppis, börja fota samt vara bättre på att uppdatera min lilla blogg. Låter inte detta förträffligt? haha
puss på er*

     

Se vad andra har skrivit:
Postat av: carro

loppisar e fantastiska... men man får ha tålamod.. onsdagar kan jag ta med dig på en riktig loppisrunda om du vill.. det är då dom är öppna de öppnar klockan 17:00... sen e det bara att fynda :) kramar

2009-06-08 @ 14:41:39
Postat av: Ida

Vi får hitta till myrorna imån :)

2009-06-08 @ 21:02:11

Vill du förgylla min dag;):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0