goodbye my love

har märkt att sommaren inte ger någon större inspiration till bloggen, vet faktiskt inte ens vad jag ska skriva.
Min älskling lämnade mig igår, inte lämnade lämnade, utan han skulle åka till Kosovo i 14 dagar:(
Så nu är man gräsänka eller vad det kallas, får se hur jag skall klara mig, funderar på en storstädning någon dag och köpa lite grejer som piffar upp lite..
På fredag blir det grillning i Läjet som den gamla goda tiden i alla fall och på lördag pratade min kära vän Becka om att hela tvååker super, tror att jag kör i så fall;) hehe

nehe mina vänner skriver kanske mer senare nu ska jag upp och fodra min kära Fille, ska för övrigt böra en 10-dagars kur idag och nästa vecka på onsdagen är det dags att börja promenera med min bebis, 20-40 min om dagen gradvis i 4-6 veckor, sen återbesök om 7 veckor, får hoppas att det går mot bättringsvägen...

puss puss

Se vad andra har skrivit:
Postat av: FREJA LINDSKOG

SVAR: Eifelbensinflammation? :S Tyvärr, har aldrig hört talas om det. Har haft kompisar vars hästar fått gaffelbandsinflammation däremot :P Får hästen lov att skrittas? Då hade du kanske kunnat hålla igång med promenader och tömkörning? Men fråga din vetrinär först, både hur du kan hålla igång hästen och hur du kan läka hästen på bästa sätt :)

2009-06-25 @ 11:05:12
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/

Vill du förgylla min dag;):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0