något kortfattat.

... börjar med mitt horoskop, tyckte faktiskt att det var väldigt bra idag. Har helt enkelt beslutat att jag inte ska bjuda någon på kaffe på balkongen idag.. nej nej här ska de mysas;)


Mycket blir gjort under dagen och sedan avslutas måndagen med en skönt romantisk, sensuell kväll.




Hur har helgen varit? (tänker)..... Kollar i almenackan.... Ja just de! I lördags var det grisfest hos kusinen, eller ja ett apstort grislår låg på grillen, mycket gott! Väldigt blandade folk, åsikter o humör men trevligt ändå. Råkade dock bita min kusin Björn i armen men det var endast för att han drog mig i håret, tror att anledningen till detta bråk kan vara att vi liksom missade en del i våran uppväxt tillsammans och har nu "funnit" (haha) varandra igen, men på en vuxen nivå? tror vi.. men det är nog inte läget, utan vi slogs, puttades, bet varandra, han drog mig i håret samt i näsan! alla som känner mig vet att man inte drar mig i näsan!

Igår var bara en slapp dag..... kom precis på vad jag gjorde i fredags! jag o min kära vän Natha satt o drack te på min balkong ändå in mot småtimmarna, pratade om allt o inget och fick rett ut en del saker, kändes jätte skönt måste jag säga.

åter till igår.. sov, röstade, stallet, grillade hos ma o pa, åkte hem och åt glass, sen gick jag o la mig* woalá hehe underbara söndagar.

Se vad andra har skrivit:

Vill du förgylla min dag;):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0