sommar o sol*

det är så skönt att sommaren äntligen har kommit, dock inte för att stanna men skönt så länge det varar.
Hade mycket hellre suttit ute i solen idag än på kontoret, men vissa männsikor måste ju jobba också.
Har haft en kanonhelg, har några kort från tjejkvällen i lördags men har faktiskt inte orkat lägga in dem på datan ännu. Har ingen motivation till att göra speciellt mycket över huvud taget idag faktiskt.
Slutar iaf 15.30, ska bli skönt en hel halvtimme tidigare än vanligt för att man har gått in i sommarmånaden Juli:)

Vill sitta någonstans och fika när jag slutar, ja i solen då, någon som har något tips kanske?:)
nehe nu får jag väll återgå till mitt, ska bara kika på en sak först sen blir det jobb jobb jobb...

en sak som jag hatar är att man inte ser något om man sitter ute med datan! 

Se vad andra har skrivit:
Postat av: carro

Välkommen till min altan i eftermiddag om du vill ha kaffe :)

2009-06-01 @ 11:25:39
Postat av: Ida

Hm, inte juli än då. Faktikst bara juni ;) Kom till min uteplats senare i em om du vill.

2009-06-01 @ 12:07:48

Vill du förgylla min dag;):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0