stockholmo!

here I come!
9-10 juni kommer jag att befinna mig på Stockholm´s gator med Valle, Ida o Erik. Hoppas på två kanondagar + att det ska gå vägen för Ida som skall göra fystestet inför polishögskolan:)) duktiga flicka!
har tänkt på en sak också, att jag ska bennmej shoppa som en tok! ska köpa precis det jag vill och känner för och mitt motto skall lyda - "pengar kommer och går" / Valle

Japp Emma ska vara så j*vla back on track så det bara går! struntar i allt, jag ska ha allt!!


Se vad andra har skrivit:
Postat av: The Hills Fanblogg.

sv: hej! tack vad du är snäll :)

jag kommer fortsätta skriva om lauren som vanligt eftersom hon alltid har varit the hills, så du behöver inte oroa dig :)

Säsong 2 på the city håller på att spelas in så den borde börja nu efter sommaren skulle jag tippa på. Whitney's soffa kommer från secound hand har jag för mig att hon skrev, så tyvär vet jag inte var du kan få tag på just den, men kika runt, de borde finnas någon liknande :)

2009-06-04 @ 11:49:59
URL: http://alltomthehills.blogg.se/
Postat av: Sara Larsson

ja du de är så jäkla underbara.. blev förvånad att de ändrat materialet på tyget till de bättre än de som jag har hemma.. =)



jasså har du haft problem med deras räkning??? jag brukar aldrig kolla utan bara betala... hmmm??

2009-06-04 @ 13:30:46
URL: http://zzarazz.blogg.se/
Postat av: Ida

Detta gillar vi :)

2009-06-04 @ 14:56:35
Postat av: natha

tycker jag låter helt super! sthlm besöker man inte ofta å då självklart måste man ha många souvenirer därifrån - SHOPPING:P

2009-06-04 @ 16:49:13

Vill du förgylla min dag;):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0