Sverige WTF!?

Har inga ord, vad ska man tycka, vad ska man tänka?

- Den värsta seriemördaren på flera decennier har gripits i Florida, straffet: Han riskerar 158 års fängelse! Vad har han gjort? plågat 19 st katter! Jag älskar djur och jag tycker att detta är sjukt men det är inte vad mitt inlägg handlar om utan att(bland mycket annat) så har en tjej vid namn Therese blivit mördad av sina jämnåriga "vänner" och dem riskerar endast 4 år på någon j*vla anstalt någonstans! ok att dem är minderåriga men dem har ju för h-vete dödat en annan människa!
Vet inte vad jag ska skriva mer är så irriterad!
--> Sjuka lagar, det kan väll alla hålla med om att vi har i Sverige!?

Se vad andra har skrivit:
Postat av: MICHAELA D

Svar: Tusen tack! :D

Nej, det är inte jag som sminka modellerna utan en tjej som heter Rebecka :)

2009-06-16 @ 12:23:06
URL: http://michaelaa.webblogg.se/

Vill du förgylla min dag;):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0