Midsommarhelgen 09

oj oj händelserik helg... kommer knappt ihåg vad jag gjort och detta beror inte på spriten vill jag lova för jag har faktiskt varit fyllechaffis:) duktigt av mig! men hade minst lika kul ändå*
Midsommarafton spenderade jag o Valle hemma på Läjet, massa god mat, massa folk och massa jordgubbar! Efter gubbarna gick vi ner till "stången" tack och lov att det inte regnade i år i alla fall!
Sen var det hemfärd, gjorde pastasallad och köpte kött sen drog vi vidare till varebaren för en liten fest in på småtimmarna.

- Midsommar 09 -

                          


Lördagen var en riktigt skön dag, hade en liten picknik med Baylies efter att jag o Valle hade varit och handlat... efter picknicken var det dags att göra sig i ordning, åka ut till stallet och göra en ny hage till min älsk och sen åka ut till Läjet igen på en fortsatt midsommarfest..

  
    

Inga bilder från kvällen dessvärre hehe

och gårdagen spenderade jag på stranden med Becks och kvällen blev det kaffe med Az på min balkong!
Så var det med det...

Se vad andra har skrivit:

Vill du förgylla min dag;):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0