aningen skrämmande..

men så sant!
Pink är grym, håller med henne till 100%, jag skulle aldrig för mitt liv bära päls heller!

Kolla in detta!

Se vad andra har skrivit:
Postat av: Sandy

Hon e verkligen grym!! I Lööve her

2009-03-10 @ 14:55:20
Postat av: Line Franzen

okej! :D dem känner jag allt igen, skit snygga! Jag har klickat hem såna där leopard med öppen tå som du har fast dom svarta.. Sen klickade jag också hem sandalerna i ljuskastanj färg. Plus att jag väntar på dem skorna med 11 cm klack i ljus beige =) Här också redan fått hem 2 par andra högklaclade dom mörkbruna med kilklack och ett par svarta med 10 cm klack. Kan inte riktigt gå i dem kände jag.. men det blir väl en vanesak.. längesen jag gick i högklackat:) Vad lång man blev ! hehe =) hur lång är du? =)

2009-03-10 @ 19:04:44
URL: http://fineliine.blogg.se/
Postat av: carro

Pink äger....Håller helt klart med om detta jag med :)

2009-03-11 @ 18:04:20

Vill du förgylla min dag;):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0