arbetsdagen snart slut.

skönt!
Efter jobbet bär det av till Fbg, skall hälsa på hemma hos Valles mamma o pappa:)
Var ett tag sedan nu, är inte den bästa på att ta mig tid tyvär.. men ska försöka ändra på detta!

Och vad bjuder helgen på?
En faktura på skoning 1000:- mindre kul!
Jobba fredag 18.oo - 00.3o
Jobba lördag 18.oo - 00.3o
ja det va de... så kul skall jag ha de!
Vad ska ni andra hitta på?

köpte mina efterlängtade skor igår också;p



nu åter till faktureringen!
ciao

Se vad andra har skrivit:
Postat av: Ida

Vi skall till Mariestad

2009-03-05 @ 15:36:03
Postat av: Sandy

Jag ska oxå jobba på fredag gumman och på lördag e det barnvakt åt Lisa & Lina som gäller =) poff så va den helgen över!

2009-03-05 @ 16:09:30
Postat av: carro

täckte din budget dina nya skor ???

det blir en lugn och fin helg för mig med...

2009-03-06 @ 08:16:03

Vill du förgylla min dag;):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0