åsså var det måndag igen...

jag hinner verkligen inte med längre, förstår inte varför tiden går så fort känns som om det är måndag hela veckan!
Har verkligen försökt att varva ner lite men det är inte lika lätt som det är sagt tyvär.. ne nu bir det fralla skriver mer sen puss

oh hej då var man tillbaka mätt och belåten, ska snart ta lite kaffe också och smyga ut på lagret för att "hälsa" på hos Valle:)
Har kommit på att det här med bloggande på arbetstid kanske inte är så bra med tanke på att det faktiskt inte är pappa som äger skiten längre utan det är ett annat bolag som köpt upp oss! men men vill dem sparka mig så varsågod! bryr mig inte längre, är ändå inte det här mysiga, genuina familjeföretaget som farfar en gång startade!
nej usch! I DONT CARE! muahahahaha

Föressten en kul grej, var och kollade på kort efetrsom vi skulle köpa ett till Susse i lördags, och Emelie hittade ett kort så hon sååå hade köpt om jag hade fyllt år hahaha det va så kul!

    
till och med tycker att det hade varit ironisk, inget emot dig älskling du måste tåla lite skämt;)

Jahopp då var man där igen, sitter och försöker planera dagen.. hade behövt rida men det regnar. Jag rider inte när det regnar! så det blir väll till att åka dit och mocka sen hem och lägga mig på soffan och sova! haha nej skoja.. funderar på att göra våfflor efter jobbet faktiskt insåg att jag hade ett paket våffelmix(nej jag är inte så lat så jag inte orkar göra våffelsmet men det är ju jätte smidigt med sånna mixar!) så det ska bli gott:p

Back to reality ciao!

Se vad andra har skrivit:

Vill du förgylla min dag;):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0